دانلود و خرید کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده بهداد بلوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده اثر بهداد  بلوری

کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

نویسنده:بهداد بلوری
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده نوشته بهداد بلوری است. کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده به مهم‌ترین و اصلی‌ترین اصول دیجیتال مارکتینگ می‌پردازد.

درباره کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

در این کتاب، با زبانی ساده و برای کسانی که هنوز در ابتدای مسیر دیجیتال‌مارکتینگ هستند، مروری کلی بر مباحث پایه‌ای دیجیتال مارکتینگ شده است و در هر فصل به یکی از گام‌های لازم برای تدوین یک استراتژی موفق برای دیجیتال‌ مارکتینگ اشاره گردیده است.

دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای از تلاش‌ها در زمینه بازاریابی است که با استفاده از اینترنت انجام می‌شود. بازاریابی دیجیتال شامل روش‌های مختلف از جمله بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و بلاگ نویسی و … می‌شود.

امروزه، دسترسی به اینترنت کاملا فراگیر شده است. در سال‌های اخیر تعداد کاربران جهانی اینترنت افزایش چشمگیری داشته است و تعداد کاربران همچنان در حال افزایش است. در چنین شرایطی تبلیغات دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب‌وکار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش‌های سنتی بازاریابی بیشتر شده است.

خواندن کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یاد گرفتن اصول دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد می‌کنیم.

فصل‌های کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

فصل اول: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

فصل دوم: راه اندازی یک وب سایت مناسب

فصل سوم: حضور در شبکه های اجتماعی و موبایل

فصل چهارم: استراتژی دیجیتال مارکتینگ

فصل پنجم: مفهوم سئو و ASO

فصل ششم: بازاریابی موتورهای جستجو

فصل هفتم: تبلیغات بنری یا نمایشی

فصل هشتم: ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی

فصل نهم: ترفند های ایمیل مارکتینگ و مزایای آن

فصل دهم: بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

فصل یازدهم: بازاریابی در اپلیکیشن‌های موبایل

فصل دوازدهم: آنالیز در دیجیتال مارکتینگ

فصل سیزدهم: قیف بازاریابی، فروش و سفر مشتری

فصل چهاردهم: بازاریابی عملکردی 

بخشی از کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

مزایای حضور در دنیای دیجیتال

۱. شناخت مخاطب و هدفمندی

هسته اصلی فعالیت‌های بازاریابی هر محصول/خدمت شناخت دقیق از مشتریان آن است. هرچه شناخت مخاطب و توصیف کسب‌وکار از او، دقیق‌تر باشد، می‌توان امید بیشتری به موفقیت بازاریابی داشت. بعد از این شناخت است که می‌توان با فیلترهای مختلف، مردم عادی را از مشتریان بالقوه جدا کرد و صرف بودجه‌ی بازاریابی را محدود به کسانی کرد که احتمال جذب آن‌ها به کسب‌وکار بالاتر از صفر است. آگاهی از جنسیت، سن، علایق، سطح اقتصادی، الگوی مصرف و … می‌تواند به توصیف دقیق‌تر مشتریان کمک کند. وقتی پای تبلیغات سنتی در میان است، شانس کسب‌وکارها برای جدا کردن مردم از مشتریان بالقوه بسیار پایین است. در واقع در تبلیغات سنتی، مهم‌ترین پارامتر هر رسانه، داشتن مخاطبان زیاد است و هزینه‌ها براساس تعداد مخاطبان رسانه تعیین می‌شوند نه براساس تناسب آن‌ها با جامعه هدف یک محصول یا خدمت.

کسب‌وکارها بودجه کلانی صرف می‌کنند تا پیام خود را به مخاطبان فراوان یک شبکه تلویزیونی یا یک بیلبورد در مناطق پررفت‌وآمد شهر برسانند، به این امید که تعدادی از مخاطبان این پیام، مشتریان بالقوه آن‌ها هستند.در دنیای دیجیتال اوضاع کاملا متفاوت است، برندها برای تعداد مخاطبان یک رسانه هزینه نمی‌کنند، آن‌ها برای تعداد مشتریان بالقوه خود در میان مخاطبان یک رسانه هزینه می‌پردازند. اگر مخاطب آن‌ها بانوان خانه‌دار 30 ساله علاقه‌مند به شیرینی‌پزی باشد، شبکه‌های تبلیغات دیجیتال پیام را دقیقا به همین مخاطب می‌رسانند، اما یک بیلبورد در شهر این پیام را به همه مردان و زنان در هر سن و سالی و با هر علاقه‌ای نشان می‌دهد. کسب‌وکار برای همه این نگاه‌ها هزینه کرده است، در حالیکه فقط تعداد محدودی از آن‌ها، به رشد فروش محصول/خدمت کمک خواهد کرد.

 

نظرات کاربران

Mohammad EsmailFard
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

بسیار ساده و ابتدایی. حتی برای مبتدیان نیز پیشنهاد نمیشود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۰۰
۱۷,۴۵۰
۵۰%
تومان