دانلود و خرید کتاب محبت مینا طلائیان‎‌زیرک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محبت اثر مینا طلائیان‎‌زیرک

کتاب محبت

معرفی کتاب محبت

کتاب محبت نوشتهٔ مینا طلائیان‎‌زیرک است و نشر فرشتگان فردا آن را منتشر کرده است. این کتاب مجموع ۵۰ داستان کوتاه دربارهٔ امور خیر است.

درباره کتاب محبت

چند سالی است که برخی افراد خیر در انجمن نیکوکاری باران مهر و صندوق تعاون طاها به امور نیک مشغول هستند. پس از سال‌ها پیگیری امور نیکوکارانه به این نتیجه رسیدند که برای داشتن جامعه‌ای بهتر هر کس باید در حد توان خود در این امور مشارکت کند.

اشخاصی می‌توانند هزینه بیمارستانی یک بیمار سرطانی را پرداخت کنند و شخص دیگری در حد یک ورقه قرص آرام‌بخش... همه باید به سهم خود تلاش کنند. کسانی می‌توانند وام چند میلیونی بدهند و کسانی دیگر در حد چند هزار تومان. همه باید تلاش کنند گرهی از جامعه باز شود و به‌مرور باید تلاش کنند، توان خود را ارتقا دهند.

به همین دلیل گردآورندگان کتاب محبت تصمیم گرفتند هدفی را تعیین کنند و ابتدا به دانش‌آموزان و دانشجویانی که از آن‌ها وام دراز مدت می‌گیرند گفتند باید اقدام به تشکیل گروه یاری بدهند تا پس از چند سال تکرار امور نیک، این امر در ایشان نهادینه شود و بعد به مناسبت‌های مختلف به دوستان دیگر هم پیشنهاد دادند. در نهایت یک اصل برای خودشان تدوین کردند: «برای ما کمک به اشخاصی که در کار خیر مشارکت می‌کنند در اولویت است و تا حد امکان سعی می‌کنیم مشکل این دوستان را حل کنیم.»

عضو گروه متعهد می‌شود یکی از کارهای خوبی که طی هفته‌ٔ گذشته انجام داده و با هدف گروه هماهنگ است در روز و زمان مشخص شده در گروه بارگزاری کند. پیام‌های برگزیده هر گروه جمع‌آوری و برای هر کدام داستانی نوشته شده و اینک کتاب «محبت» با تدوین ۵۰ داستان در اختیار شما قرار گرفته شده است.

خواندن کتاب محبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به طرفداران داستان‌های کوتاه با موضوع امر خیر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان