دانلود و خرید کتاب اخلاق نبوت و امامت ملامحسن فیض کاشانی ترجمه ابوالفضل هادی‌منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اخلاق نبوت و امامت اثر ملامحسن فیض کاشانی

کتاب اخلاق نبوت و امامت

معرفی کتاب اخلاق نبوت و امامت

کتاب اخلاق نبوت و امامت نوشتهٔ ملامحسن فیض کاشانی و ترجمهٔ ابوالفضل هادی منش است. انتشارات خادم الرضا (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر مصادیق اخلاق نیکو را شرح داده است.

درباره کتاب اخلاق نبوت و امامت

کتاب اخلاق نبوت و امامت در ۳ بخش نوشته شده است. این کتاب پیرامون موضوعاتی مانند اخلاق پیامبر اکرم (ص)، اخلاق و کرامات امامان علیه‌السلام و اخلاق شیعه تدوین شده است.

شیخ حرّ عاملی در توصیف ملامحسن فیض کاشانی نوشته است که او محمد فرزند مرتضی، مشهور به فیض کاشانی، فاضل، عالم، ماهر، حکیم، متکلم، محدث، فقیه، محقق، شاعر و ادیب و از نویسندگان خوب عصر او بوده است. ملامحسن فیض کاشانی دارای کتاب‌ها و نوشته‌های فراوانی است. این عالم بیشتر عمر خود را صرف ترویج شریعت اسلامی و مکتب اهل‌بیت علیه‌السلام کرد و در بیان احادیث و روایات معصومین علیه‌السلام کوشش بسیار کرد. تألیف و تدوین نزدیک به ۱۰۰ اثر پیرامون حدیث، تفسیر و... که همگی برگرفته از روایات مربوط به معصومین بوده‌اند، نشان از آشنایی کامل او با معارف اسلامی دارد.

خواندن کتاب اخلاق نبوت و امامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم دینی، اسلامی و اخلاق پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اخلاق نبوت و امامت

«او کفش و لباسش را خود، وصله می‌زد و در کار خانـه کمک می‌کرد. در بریدن گوشت با آنان همکاری می‌کرد. او با حیاترین مردم بود به گونه‌ای کـه در چهره‌ی هیچ کسی خیره نمی‌شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان