دانلود و خرید کتاب مشق عشق در مکتب اهل بیت (ع) محمد دین‌پرور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشق عشق در مکتب اهل بیت (ع) اثر محمد دین‌پرور

کتاب مشق عشق در مکتب اهل بیت (ع)

انتشارات:انتشارات مرسل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مشق عشق در مکتب اهل بیت (ع)

کتاب مشق عشق در مکتب اهل بیت (ع) سرودهٔ محمد دین پرور است. انتشارات مرسل این مجموعه شعر مذهبی معاصر را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مشق عشق در مکتب اهل بیت (ع)

کتاب مشق عشق در مکتب اهل بیت (ع) حاوی یک مجموعه شعر معاصر با موضوع ۱۴ معصوم در دین اسلام است. افرادی مانند پیامبر اسلام (ص)، امام علی (ع)، امام حسین (ع)، امام رضا (ع)، حضرت عباس (ع)، حضرت زینب (س)، حضرت خدیجه (س)، حضرت معصومه (س) و حضرت فاطمه (س) موضوع شعرهای این کتاب هستند. این شعرها در قالبی موزون و قافیه‌دار سروده شده‌اند.

می‌دانیم که شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

خواندن کتاب مشق عشق در مکتب اهل بیت (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شعر معاصر و مذهبی ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان