دانلود و خرید کتاب حقیقت عظیم سید‌علی خامنه‌ای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقیقت عظیم اثر سید‌علی خامنه‌ای

کتاب حقیقت عظیم

معرفی کتاب حقیقت عظیم

کتاب الکترونیکی «حقیقت عظیم» اثری است از آیت‌اللّه سید‌علی خامنه‌ای که در انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است. «حقیقت عظیم» مجموعه‌ای است از سخنانی که آیت‌اللّه سید‌علی خامنه‌ای از سال ۱۳۵۱ دربارهٔ حضرت فاطمه (س) ایراد کرده‌‌اند.

درباره کتاب حقیقت عظیم

موضوعاتی که در این کتاب گردآوری شده‌اند عبارت‌اند از: «شخصیّت حضرت فاطمه (س)»، «ابعاد زندگی ظاهری و فضایل عملی حضرت فاطمه (س)»، «مقامات معنوی حضرت فاطمه (س)»، «برکات حضرت فاطمه (س)»، «نمونه و الگو بودن حضرت فاطمه (س)»، «وظیفهٔ ما نسبت به حضرت فاطمه (س)»، «انقلاب اسلامی و حضرت فاطمه (س)» و «زن از دیدگاه اسلام و غرب».

در نگارش کتاب حقیقت عظیم ۳ مرحلهٔ اصلی طی شده است. مرحلهٔ استخراج را که نخستین گام از مراحل شکل‌گیری این اثر است، گروه علمی سیرهٔ سیاسی اهل‌بیت با مراجعه به تمامی بیانات و دست‌نوشته‌های  آیت‌اللّه سید‌علی خامنه‌ای آغاز کردند. در بخش مستندیابی برای موارد قرآنی، روایی و تاریخی حداقل ۵ منبع از منابع متقدم و معتبر شیعه و سنی (حتی‌الامکان تا پایان قرن ششم هجری) و نیز کتاب بحارالانوار به‌عنوان کتاب مرجع مورد استفاده قرار گرفته است. در بخش تدوین عناوین و تیترهای مناسب، فهرستی نیز از آیات و روایات و نمایه‌های لفظی (اعلام، زمان‌ها، مکان‌ها) به‌صورت الکترونیکی و در قالب شناسهٔ QR در این نسخه ارائه شده است.

کتاب حقیقت عظیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند دربارهٔ زندگی و سیره و اندیشهٔ حضرت فاطمه (س) اطلاعات بیشتری کسب کنند، پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

amirmohamad
۱۴۰۲/۰۹/۰۶

بسیار عالی

nesa
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

عالیه

کاربر 7809714
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

بهترین تفسیر و روشنگری از شخصیت حضرت زهرا (س) است . بسیار ساده و روان و قابل فهم همه ی جنبه های شخصیتی این بانوی بزرگ را بیان کرده

sise1374
۱۴۰۳/۰۲/۱۹

کتاب بسیار فوق‌العاده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۴۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
۲۸,۵۰۰
۵۰%
تومان