دانلود و خرید کتاب حمایت های قانونی از سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ ایدز نازنین خوشبخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حمایت های قانونی از سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ ایدز اثر نازنین خوشبخت

کتاب حمایت های قانونی از سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ ایدز

معرفی کتاب حمایت های قانونی از سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ ایدز

کتاب حمایت های قانونی از سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ ایدز نوشتهٔ نازنین خوشبخت (گروه روان‌شناسی، گرایش خانواده‌درمانی، پژوهشکدهٔ خانواده و دانشگاه شهید بهشتی) است. انتشارات راز نهان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر مبتنی بر اصول راهنمای بین‌المللی است.

درباره کتاب حمایت های قانونی از سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ ایدز

کتاب حمایت های قانونی از سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ ایدز می‌گوید که انتشار روزافزون ویروس اچ. ای. وی./ایدز، جامعهٔ جهانی را با چالشی بزرگ روبه‌رو کرده است. هم‌زمان با افزایش تعداد ناقلان ویروس، موضوعات حقوق بشر مرتبط با این بیماری نه‌تنها بیشتر نمود می‌یابند، بلکه از تنوع روزافزونی هم برخوردار می‌شوند. تبعیض و بدنامی ناشی از اچ. آی. وی./ایدز به‌صورت مانعی بزرگ در مسیر اقدام هماهنگ میان دولت‌ها خودنمایی می‌کند و باعث محدودیت در اشتغال، ادامهٔ تحصیل، خدمات درمانی و پزشکی می‌شود. بیماری اچ. آی. وی. به بحران عمدهٔ توسعه تبدیل شده است. این بیماری همه‌ساله جان میلیون‌ها نفر را می‌گیرد و باعث تضعیف نیروی کار، فقر و ازهم‌گسیختگی خانواده می‌شود. مسائل مذکور به سرمایه‌گذاری، صادرات، بهره‌وری تجاری و نهایتاً اقتصاد ملی خدشه وارد ساخته و منجر به تهدید بافت اجتماعی - اقتصادی و ثبات سیاسی کشورها می‌شود.

انگیزهٔ نگارش کتاب حاضر به رشد روزافزون و اهمیت مقابله با این بیماری ارتباط دارد. باتوجه‌به انکار و شرم بیماران که از موانع مهم در شروع گفت‌وگو دربارهٔ آن است، مقابله با این بیماری را با دشواری مواجه ساخته؛ بنابراین انجام گفت‌وگوی علنی و آزادانه دربارهٔ هنجارها، ارزش‌ها، بهداشت و مسائل جنسیتی در سطح خانواده و اجتماع و سبک زندگی این افراد با حمایت گروه‌های جامعهٔ مدنی و توجه به حقوق بشر جهت مبارزه با بدنامی و حذف تبعیض‌ها علیه مبتلایان به ویروس و بررسی رهنمودهای بین‌المللی دربارهٔ این بیماری و حقوق بشر، می‌تواند تأثیری واقعی بر کاهش آسیب‌پذیری افراد مبتلا و همین‌طور مصونیت افرادِ در معرض ابتلا داشته باشد.

خواندن کتاب حمایت های قانونی از سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ ایدز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون سبک زندگی مبتلایان به اچ. آی. وی./ ایدز پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حمایت های قانونی از سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ ایدز

«سبک زندگی مبتلایان به اچ آی وی/ایدز و دیدگاه‌های حقوقی در این زمینه

سندرم نقص ایمنی اکتسابی ، نوعی اختلال کشنده عصبی داخلی است که درنتیجه نقص در سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌شود (دایوک، رادیرر و کایوپ ، ۲۰۰۹) و اچ آی وی، ویروسی است که درون سلول‌های سیستم ایمنی فرد رشد می‌کند و دفاع بدن را ضد بیماری تغییر می‌دهد (سادوک و سادوک ، ۲۰۰۹). اپیدمیولوژی جهانی آلودگی به ویروس اچ آی وی، بزرگ‌ترین چالش عصر حاضر است به‌طوری‌که حالت اپیدمیک ایدز، آن را تا حد یک بحران سلامت عمومی ارتقا داده است (سازمان جهانی برنامه‌ریزی ایدز ، ۲۰۰۵). تا سال ۲۰۰۵، ۶۵ میلیون نفر در جهان به این بیماری آلوده‌ شده‌اند و تاکنون 24 میلیون نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست ‌داده‌اند (استین ، ۲۰۰۵) بر اساس آخرین آمار موجود تا اول مهرماه ۱۳۸۵، ۱۳ هزار و ۷۰۲ نفر، فرد آلوده به ویروس اچ آی وی در کشور ما، شناسایی‌شده است (برهان مجابی، اصفهانی و هاشمی، ۱۳۹۱).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان